Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД У ОСВІТІ І ВИХОВАННІ: ПРОБЛЕМА ТЕРМІНОЛОГІЇ

Петренко О.Б. (2012) ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД У ОСВІТІ І ВИХОВАННІ: ПРОБЛЕМА ТЕРМІНОЛОГІЇ. Гендерна проблематика та антропологічні горизонти, 2012. с. 115-123.

[img] Текст
Петренко Оксана.pdf

Завантажити (264kB)

Анотація

У статті обґрунтовується необхідність формування чіткої термінологічної бази гендерної педагогіки, зокрема аналізуються терміни “підхід”, “гендерний підхід”, “гендерний підхід до освіи й виховання”, “гендерний підхід у(в) освіті й вихованні”; специфіка їх семантичного значення та особливості використання.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Петренко О. Гендерний підхід у освіті і вихованні: проблема термінології / О.Петренко // Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. - 2012. - С. 115-123.
Ключові слова: гендерний підхід, гендерний підхід до освіти й виховання, гендерний підхід в освіті й вихованні, термінологія, гендерна педагогіка
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 27 Серп 2024 06:02
Останні зміни: 27 Серп 2024 06:02
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14333

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу