Петренко О.Б. (2012) ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД У ОСВІТІ І ВИХОВАННІ: ПРОБЛЕМА ТЕРМІНОЛОГІЇ. Гендерна проблематика та антропологічні горизонти, 2012. с. 115-123.
Текст
Петренко Оксана.pdf Завантажити (264kB) |
Анотація
У статті обґрунтовується необхідність формування чіткої термінологічної бази гендерної педагогіки, зокрема аналізуються терміни “підхід”, “гендерний підхід”, “гендерний підхід до освіи й виховання”, “гендерний підхід у(в) освіті й вихованні”; специфіка їх семантичного значення та особливості використання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Петренко О. Гендерний підхід у освіті і вихованні: проблема термінології / О.Петренко // Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. - 2012. - С. 115-123. |
Ключові слова: | гендерний підхід, гендерний підхід до освіти й виховання, гендерний підхід в освіті й вихованні, термінологія, гендерна педагогіка |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 27 Серп 2024 06:02 |
Останні зміни: | 27 Серп 2024 06:02 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14333 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |