Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

АУТСОРСИНГ МАРКЕТИНГУ : ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ТА ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ

Шимко О.В. (2022) АУТСОРСИНГ МАРКЕТИНГУ : ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ТА ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ. In: Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики, 09-10 вересня 2022 р., м. Одеса, Одеський національний економічний університет.

[img] Текст
Аутсорсинг.pdf

Завантажити (2MB)
Тип елементу: Доповідь на конференції чи семінарі (Інше)
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шимко О.В. Аутсорсинг маркетингу: теоретико-методологічний та практичний аспект / О.В. Шимко // Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики : матеріали одинадцятої міжнар. наук.-практ. конф., м. Одеса, 09-10 верес. 2022 р. - Одеса : ОНЕУ, 2022. - С. 292-293.
Ключові слова: Маркетингова діяльність підприємств, аутсорсинг маркетингу
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 334 Форми організації та співробітництва в економіці
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 28 Серп 2024 08:59
Останні зміни: 28 Серп 2024 08:59
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14347

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу