Стельмашук Ж.Г. (2014) ВИХОВАННЯ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ УЧНІВ У ЧОЛОВІЧИХ ШКОЛАХ У 1943–1954 рр. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2014: Вип. 2 (1). с. 238-246.
Текст
Стельмашук Ж. Г._виховання.pdf Завантажити (460kB) |
Анотація
У статті досліджено особливості виховання дисциплінованості у чоловічих школах у 1943–1954 рр. Розкрито завдання, зміст діяльності, форми та методи виховання учнів у цих школах. Визначено особливості використання найбільш уживаних методів виховання дисциплінованості учнів, зокрема, переконування, роз’яснення, режиму, вимоги, доручення, громадської думки, заохочення та покарання. Доведено наявність та розкрито характер взаємодії сім’ї та школи, форми позакласної та позашкільної роботи у вихованні хлопців.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Стельмашук Ж.Г. Виховання дисциплінованості учнів у чоловічих школах у 1943-1954 рр. / Ж.Г.Стельмашук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: зб. наук. праць. - 2014.- Вип. 2 (12).- С. 238-246. |
Ключові слова: | дисциплінованість, свідома дисципліна, учні, роздільне навчання, чоловічі школи, форми і методи виховання |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 17 Філософія моралі. Етика. Практична філософія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 28 Серп 2024 10:45 |
Останні зміни: | 28 Серп 2024 10:46 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14359 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |