Андрощук Г. та Вєтрова І.М. (2024) CHALLENGES AND SOLUTIONS IN ASSESSING LEARNER AUTONOMY IN THE ENGLISH CLASSROOM. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 93-95.
Текст
Андрощук Г., Вєтрова І.М..pdf Завантажити (3MB) |
Анотація
Learner autonomy (LA) has been a subject of interest within second language education, with multiple definitions proposed to elucidate this concept. Holec (1981: 12) characterizes LA as the capacity of students to take charge of their own learning process. Little (1991) defines it as the ability to detach oneself, engage in critical reflection, and make decisions to apply acquired knowledge in broader contexts.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Андрощук Г. Challenges and Solutions in Assessing Learner Autonomy in the English Classroom / Г. Андрощук; наук. кер. І.М. Вєтрова // Актуальні проблеми сучасної іноземної філології : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих вчених, м. Рівне, 20 трав. 2024 р. - Рівне : РДГУ, 2024. - С. 93-95. |
Тематика (за УДК): | 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 09 Вер 2024 12:14 |
Останні зміни: | 09 Вер 2024 13:46 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14395 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |