Борис А. та Кваснецька (Сяська) Н.В. (2024) THЕ CONCEPT OF ERRORS IN FOREIGN LANGUAGE LEARNING. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 101-102.
Текст
Борис А., Кваснецька Н.В..pdf Завантажити (2MB) |
Анотація
Errors are an іntеgrаl part of language аcquіsіtiоn. An error, in the context of language learning, refers to a deviation from the target language’s rules, conventions, or norms. It represents a discrepancy between a learner’s intended communication and the actual linguistic output produced. Errors can occur at various levels of language, including pronunciation, grammar, vocabulary, and discourse. They can take different forms, such as mispronunciations, grammatical inaccuracies, incorrect word choices, or inappropriate language use in specific contexts.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Борис А. Thе Concept of Errors in Foreign Language Learning / А. Борис; наук. кер. Н.В. Кваснецька // Актуальні проблеми сучасної іноземної філології : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих вчених, м. Рівне, 20 трав. 2024 р. - Рівне : РДГУ, 2024. - С. 101-102. |
Тематика (за УДК): | 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 10 Вер 2024 12:09 |
Останні зміни: | 10 Вер 2024 12:09 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14409 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |