Какоріна М. та Михальчук Н.О. (2024) РОЗВИТОК У МОЛОДІ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 60-61.
Текст
Какоріна М., Михальчук Н.О..pdf Завантажити (3MB) |
Анотація
Поняття «мотивація» науковці пояснюють неоднозначно; його використовують у психології як систему чинників, які визначають поведінку і як процес, що стимулює іпідтримує активність на певному рівні. У навчальній та навчально-професійній діяльності важливе значення мають і зовнішні, і внутрішні мотиви. Мотивація навчально-професійної діяльності – це співвідношення цілей, яких студент прагне досягти, та внутрішньої активності його особистості. У навчанні мотивація виражається у прийнятті студентом цілей і завдань.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Какоріна М. Розвиток у молоді мотивації до навчання / М. Какоріна; наук. кер. Н.О. Михальчук // Актуальні проблеми сучасної іноземної філології : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих вчених, м. Рівне, 20 трав. 2024 р. - Рівне : РДГУ, 2024. - С. 60-61. |
Ключові слова: | самореалізація студентів, мотивація до навчання, інтерес до навчання. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 13 Вер 2024 08:01 |
Останні зміни: | 13 Вер 2024 08:01 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14425 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |