Паламарчук О.С. та Стрільчук Р.М.
(2023)
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МАРКЕТИНГУ ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОГО ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ.
Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін, 2023.
с. 136-138.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Паламарчук О. Інформаційні технології в маркетингу як запорука успішного ведення бізнесу / О. Паламарчук, Р. Стрільчук // Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Хмельницький, 27–29 квіт. 2023 р. – Хмельницький, 2023. С. 136-138. |
Тематика (за УДК): |
0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом |
Користувач, що депонує: |
Богдана Печончик
|
Дата внесення: |
03 Жов 2024 08:57 |
Останні зміни: |
03 Жов 2024 08:57 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14526 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |