Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МАРКЕТИНГУ ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОГО ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ

Паламарчук О.С. та Стрільчук Р.М. (2023) ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МАРКЕТИНГУ ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОГО ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ. Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін, 2023. с. 136-138.

[img] Текст
Паламарчук О., стрільчук Р..pdf

Завантажити (5MB)
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Паламарчук О. Інформаційні технології в маркетингу як запорука успішного ведення бізнесу / О. Паламарчук, Р. Стрільчук // Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Хмельницький, 27–29 квіт. 2023 р. – Хмельницький, 2023. С. 136-138.
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 03 Жов 2024 08:57
Останні зміни: 03 Жов 2024 08:57
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14526

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу