Сойчук Р.Л. (2019) ПРОБЛЕМА ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ КРІЗЬ ПРИЗМУ ВЗАЄМОДІЇ «ПЕДАГОГИ-БАТЬКИ-ДІТИ». Topical issues of pedagogy, 2019. с. 207-226.
Текст
Soichuk,2019.pdf Завантажити (384kB) |
Анотація
Актуалізовано проблему виховання національного самоствердження в учнівської молоді в сучасних умовах відстоювання української державності. У контексті проблеми дослідження звернуто увагу на те, що нагально постає питання національно-державницького та політичного виховання, яке передбачає формування в підростаючого покоління високої ідейності, політичної свідомості на національних засадах української нації. Розглянуто питання про національну рефлексію, а також ідентифікацію свого «Я» з національною спільнотою, відтак з’ясовано, що національне самоствердження – це інтегративна властивість-цінність, котра виявляється у сформованості позитивної національної ідентичності особистості, за допомогою якої вона реалізує свою громадянську позицію та визначається відданістю Батьківщині, відповідальністю перед своєю нацією, повагою до всіх етносів, які становлять український народ, і прагненням до морального самовдосконалення та готовністю солідарно відстоювати й захищати національні інтереси Української держави. Схарактеризовано педагогічну взаємодію школи та сім’ї з виховання національного самоствердження в учнів, зокрема різновиди форм і методів роботи педагогів зі школярами та батьками й окремі аспекти інтерактивної програми виховання учнівської молоді «Через національне самоствердження до процвітання».
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сойчук Р.Л. Проблема виховання національного самоствердження в учнівської молоді крізь взаємодії "педагоги-батьки-діти" / Р.Л.Сойчук // Topical issues of pedagogy : Collective monograph. - Edizioni Magi, Roma, Italy, 2019. - Р. 207-226. |
Ключові слова: | національне самоствердження, українська нація, національна ідентичність, національна рефлексія, учнівська молодь, педагоги, батьки, взаємодія, форми і методи |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 15 Жов 2024 08:11 |
Останні зміни: | 15 Жов 2024 08:11 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14571 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |