Баліка Л.М. (2016) БІБЛІОПЕДАГОГІКА ЯК НАУКА ПРО ВИВЧЕННЯ ЧИТАЦЬКИХ ІНТЕРЕСІВ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). с. 190-194. ISSN 2411-4553
|
Текст
Баліка Л.М..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано процес керівництва читанням як основний принцип бібліотечної педагогіки. Проаналізовано поняття «бібліотечна педагогіка», яке обґрунтував Д.Балика. Відзначено, що бібліотечна педагогіка вирішує дуже важливі завдання, як-от: якою має бути книга, щоб мати більше значення для читача, і якою має бути організація вивчення читачівства, щоб посилити вплив книги. Визначено об’єкт і завдання бібліотечної педагогіки.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Баліка Л.М. Бібліопедагогіка як наука про вивчення читацьких інтересів / Л.М.Баліка // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2016. - Вип. 3. - С. 190-194. |
Ключові слова: | бібліотека, читацький інтерес, бібліотечна педагогіка. |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 02 Бібліотечна справа. Бібліотекознавство 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 05 Лист 2020 07:32 |
Останні зміни: | 05 Лист 2020 07:32 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1465 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |