Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЦІННІСНО-ОРІЄНТАЦІЙНА СКЛАДОВА ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ

Пустовіт Г.П. та Коняхін Ю.О. (2023) ЦІННІСНО-ОРІЄНТАЦІЙНА СКЛАДОВА ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2023 (Вип.1). с. 5-17.

[img] Текст
Пустовіт Г.П., Коняхін Ю..pdf

Завантажити (4MB)

Анотація

У статті досліджено особливості засвоєння цінностей та
ціннісних орієнтацій майбутніми вчителями історії і їх вплив на процес
формування професійних компетентностей. Доведено, що сформованість
цінностей, а отже й ціннісних орієнтацій характеризує рівень зрілості й рівень
професіоналізму майбутнього вчителя історії та його соціальну активність і
творчі потенції. Розкрито сутність ціннісно-орієнтаційної складової процесу
формування професійної компетентності майбутніх вчителів історії як їхню
здатність щодо осмислення й визнання цінностей – суб’єктивних спонук у
процесі здійснення усвідомленої цілеспрямованої власної освітньої діяльності.
Визначено, що професійна спрямованість майбутнього вчителя історії є
провідним чинником у формуванні його професійної компетентності. Зазначено,
що сформована професійна спрямованість освітньої діяльності майбутніх
учителів історії має розглядатися, як вибудована відповідно до особистісних мотивів, потреб та інтересів система усвідомлених цінностей і відповідних їм
ціннісних орієнтацій.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Пустовіт Г. Ціннісно-орієнтаційна складова процесу формування професійних компетентностей майбутніх вчителів історії / Г. Пустовіт, Ю. Коняхін // Педагогічна наука і освіта ХХІ століття. - рівне, 2023. - Вип. 1. - С. 5-17.
Ключові слова: цінності, ціннісні орієнтації, особистість, майбутні вчителі історії, професійна спрямованість, професійна компетентність, заклад вищої освіти
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 14 Філософські системи та погляди
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 25 Жов 2024 10:12
Останні зміни: 25 Жов 2024 10:12
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14687

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу