Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІНТЕГРАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ З ІНФОРМАТИКИ

Мартиненков Д.О. та Петренко С.В. (2024) ІНТЕГРАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ З ІНФОРМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 90-91.

[img] Текст
Мартиненков Д.О., Петренко С.В..pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

Розквіт інформаційних та комунікаційних технологій та їх впровадження в навчальну сферу підкреслило важливість оновлення методів створення освітнього середовища у навчальних закладах. Звичайний метод навчання вже не відповідає вимогам сучасного суспільства щодо якості освіти. Нам потрібно шукати нові способи та засоби навчання, які відповідали б сучасному контексту. Використання сучасних засобів, таких як веб-сервіси, може розширити можливості навчання та відкрити нові горизонти для освітньої сфери.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Мартиненков Д.О. Інтеграція інформаційних технологій в освітній процес навчальної програми з інформатики / Д.О.Мартиненков, С.В.Петренко // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XVІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених. - Рівне : РВВ РДГУ. 2024. - С. 90-91.
Ключові слова: інтеграція, інформаційні технології, освітній процес, навчальна програма, інформатика
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці
3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 28 Жов 2024 09:14
Останні зміни: 29 Жов 2024 06:35
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14691

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу