Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ДИСЛАЛІЇ В СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ

Шостак О.О. та Фещук І.О. (2024) ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ДИСЛАЛІЇ В СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Інновації та науковий потенціал світу, 2024. с. 493-495.

[img] Текст
Шостак О. О._Фещук І. О._Ігрова діяльність як засіб корекції дислалії в старших дошкільників.pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

Мовлення – основний інструмент комунікації, і від рівня його розвитку залежить успішність соціальної адаптації вихованців. Дислалія – одне з найбільш поширених мовленнєвих порушень у дошкільників. Подолання порушень звуковимови в дошкільному віці має значення для подальшого життя дитини. Недоліки звуковимови можуть стати причиною відхилень у розвитку таких психічних процесів, як пам’ять, мислення, уява, і навіть сформувати комплекс неповноцінності, пов’язаний із проблемою комунікації.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шостак О.О. Ігрова діяльність як засіб корекції дислалії в старших дошкільників / О.О.Шостак, І.О.Фещук // Інновації та науковий потенціал світу : зб. наук. пр. з матеріалами V Міжнарод. наук. конф., м. Умань, 25 жовтня, 2024 р. - Вінниця, 2024. — С. 493-495.
Ключові слова: ігрова діяльність, старші дошкільники
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці
0 Загальний відділ > 08 Видання змішаного змісту. Праці. Збірники
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 28 Жов 2024 10:34
Останні зміни: 28 Жов 2024 10:34
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14700

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу