Opria B. та Petrenko I. та Pavelkiv K. та Denyshchuk I. та Dziubyshyna N. та Balika L.M. (2022) ORGANIZATIONAL AND PEDAGOGICAL CONDITIONS FOR TRAINING FUTURE MASTERS IN TOURISM IN THE ASPECT OF THE POSTMODERN APPROACH. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 2022 (I. 1): Vol 14. с. 215-232. ISSN 2066-7329, 2067-9270
Текст
Opria B, Petrenko I, Pavelkiv K, Denyshchuk I, Dziubyshyna N, Balika L.pdf Завантажити (925kB) |
Анотація
The article substantiates the relevance and expediency of the chosen topic of the study, defines its purpose for the training of future Masters in Tourism. The essence of tourism studies and professional activity of future specialists in tourism studies is defined, the role of project activities with the use of information and communication technologies in the work of specialists in tourism studies in the aspect of the postmodern approach is summarized.
The article aims to substantiate theoretically and test experimentally the organizational and pedagogical conditions for the training of future Masters in Tourism in terms of the postmodern approach to project professional activity. The authors propose a model for training future Masters in Tourism in project-based professional activities. The research hypothesis is that the level of future Masters training in Tourism for project professional activity will increase under such organizational and pedagogical conditions as the use of e-learning tools to study the technological foundations of project activities.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Organizational and Pedagogical Conditions for Training Future Masters in Tourism in the Aspect of the Postmodern Approach / B.Opria, I.Petrenko, K.Pavelkiv, I.Denyshchuk, N.Dziubyshyna, L.Balika // Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. - 2022. - Vol. 14(1). - P. 215-232. |
Ключові слова: | tourism, tourism science, master of tourism science, project activity, tourist project, information and communication technologies, professional education |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 30 Жов 2024 08:30 |
Останні зміни: | 06 Лист 2024 12:27 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14735 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |