Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У РІВНЕНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ ГУМАНІТАРНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ: ПЕРЕДУМОВИ, РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Войтович І.С. та Войтович О.П. та Войтович В.І. (2024) РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У РІВНЕНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ ГУМАНІТАРНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ: ПЕРЕДУМОВИ, РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 27-31.

[img] Текст
Войтович І.С., Войтович О.П., Войтович В.І..pdf

Завантажити (8MB)

Анотація

Обґрунтовано чинники якісного впровадження змішаного навчання в освітній процес підготовки майбутніх фахівців, що ґрунтуються на використанні різних моделей та методів змішаного навчання; персоналізації навчання здобувачів вищої освіти; адаптації здобувачів вищої освіти до навчальної діяльності у закладі вищої освіти в умовах упровадження змішаного навчання; наявності досвіду у викладачів з впровадження в освітній процес різних моделей змішаного навчання.
The factors of the qualitative introduction of blended learning into the educational process of training future specialists based on the use of various models and methods of blended learning are discussed; personalization of training for students of higher education; adaptation of students of higher education to educational activities in the institution of higher education in the conditions of the implementation of blended education; teachers have experience in implementing different models of blended learning into the educational process.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Войтович І. С. Реалізація змішаного навчання у Рівненському державному гуманітарному університеті: передумови, реалії та перспективи / І. С. Войтович, О. П. Войтович, В. І. Войтович // Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 28-29 трав. 2024 р. - Рівне, 2024. - С. 27-31.
Ключові слова: змішане навчання; моделі змішаного навчання, майбутні педагоги, здобувачі освіти; blended learning; blended learning models, future teachers, education seekers
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра екології, географії та туризму
Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 31 Жов 2024 13:58
Останні зміни: 31 Жов 2024 13:58
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14776

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу