Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФЕНОМЕН ІНТЕГРАЦІЇ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ

Яковишина Т.В. (2023) ФЕНОМЕН ІНТЕГРАЦІЇ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Вісник науки та освіти, 2023 (№2(8)). с. 623-635. ISSN 2786-6165

[img] Текст
Яковишина Т.В._Фахова_2023.pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

У статті актуалізовано проблему інтеграції, оскільки сучасне суспільство потребує від людини універсальних знань та навичок, здатності застосовувати їх на практиці. Інтегроване навчання стає все популярнішим підходом у сучасній освіті, оскільки дозволяє забезпечити комплексний розвиток дітей та формування їх особистості.
Цей підхід дозволяє об’єднувати різні дисципліни та теми в один цілісний комплекс, що сприяє збільшенню ефективності навчання та формуванню у дітей універсальних знань.
Оскільки ідея інтегральності є однією з ключових концепцій у педагогіці, що має як вітчизняні, так і зарубіжні корені, авторка проаналізувала генезис ідеї інтегральності в історії вітчизняної та зарубіжної педагогіки. Студіювання наукової літератури довело, що в сучасній освіті ідея інтегральності знаходить втілення у різноманітних педагогічних концепціях та підходах, які спрямовані на розвиток цілісної особистості учня.
Дійшли висновку про те, що інтеграція в початковій школі НУШ дозволяє забезпечити більш повне й глибше засвоєння навчального матеріалу. Інтеграція також сприяє розвитку критичного мислення, творчості та самостійності учнів. Вони навчаються поєднувати ідеї та концепції з різних дисциплін, щоб розв’язувати складні завдання та проблеми. Це розвиває їх когнітивні та соціальні навички, які будуть корисні в їх майбутньому житті та кар’єрі. Інтеграція також забезпечує більш глибоке розуміння цінностей та культур інших народів. Учні навчаються розуміти і поважати різноманітність, що стає важливим аспектом сучасного світу. Інтеграція допомагає підвищити рівень культурної грамотності учнів, що є важливим аспектом формування міжкультурної компетентності.
Отже, феномен інтеграції в початковій школі НУШ є дуже важливим і дозволяє забезпечити більш повне, глибоке та цікаве засвоєння навчального матеріалу, розвиток когнітивних та соціальних навичок, підвищення мотивації до навчання та формування міжкультурної компетентності учнів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Яковишина Т.В. Феномен інтеграції: історико-педагогічний аспект / Т.В.Яковишина // Вісник науки та освіти. - 2023. - № 2(8). - С. 623-635.
Ключові слова: інтегральність навчання, інтеграція, інтегрований підхід, освітній процес, початкова школа
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 07 Лист 2024 08:44
Останні зміни: 07 Лист 2024 08:44
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14855

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу