Сойчук Р.Л. (2021) СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ОБ’ЄДНАНОЇ ЄВРОПИ ХХІ СТОЛІТТЯ. Нова педагогічна думка, 2021 (№3): 107. с. 41-47. ISSN 2520-6427
Текст
Сойчук Р. _Нова пед. думка_2021.3.pdf Завантажити (316kB) |
Анотація
У статті актуалізовано та схарактеризовано сучасні вимоги до майбутнього педагога об’єднаної Європи. Розкрито головні завдання освіти й педагогічної діяльності викладача в контексті європейських інтеграційних процесів. Звернено увагу на процес інтеграції вищої школи у європейський освітній простір як якісно новий етап міжнародних відносин у цій галузі, основними ознаками якого є: інтенсифікація традиційних міжнародних зв’язків; уніфікація освітніх систем різних країн; нові форми освіти, що виникли на основі використання інформаційних технологій; виникнення ринку освітніх послуг і зростання конкуренції на ньому; інтеграційні процеси в освіті; світовий освітній простір. Наголошується на основних положеннях Педагогічної Конституції Європи, в якій представлено перелік нових вимог до особистості педагога об’єднаної Європи ХХІ ст., високий професіоналізм і компетенції якого спрямовуються на формування повноформатного суб’єкта європейського процесу. Представлено низку компетентностей і прикметних особливостей особистості майбутнього європейського педагога, а також типи навичок майбутнього фахівця «hard skills» і «soft skills» та їхні складники. Розглянуто формулу «Чотири К» Програми освітнього альянсу «Партнерство з навчання у ХХІ столітті», що передбачає: креативність, кооперацію, критичне мислення та комунікативні навички. З’ясовано, що процеси євроінтеграції посилюють тенденції щодо зростання професійних вимог до майбутнього викладача, де професіоналізм педагога є своєрідними щаблями етапами його руху до високих показників педагогічної праці з притаманними йому відповідними рівнями й показниками.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сойчук Р. Сучасні вимоги до майбутнього педагога об'єднаної Європи ХХІ століття / Р.Сойчук // Нова педагогічна думка. - 2021. - №3 (107). - С. 41-47. |
Ключові слова: | педагог, євроінтеграція, освіта, професійні вимоги, компетентності, компетенції, «тверді навички», «м’які навички», професіоналізм |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 11 Лист 2024 07:56 |
Останні зміни: | 11 Лист 2024 07:56 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14880 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |