Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ОБ’ЄДНАНОЇ ЄВРОПИ ХХІ СТОЛІТТЯ

Сойчук Р.Л. (2021) СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ОБ’ЄДНАНОЇ ЄВРОПИ ХХІ СТОЛІТТЯ. Нова педагогічна думка, 2021 (№3): 107. с. 41-47. ISSN 2520-6427

[img] Текст
Сойчук Р. _Нова пед. думка_2021.3.pdf

Завантажити (316kB)

Анотація

У статті актуалізовано та схарактеризовано сучасні вимоги до майбутнього педагога об’єднаної Європи. Розкрито головні завдання освіти й педагогічної діяльності викладача в контексті європейських інтеграційних процесів. Звернено увагу на процес інтеграції вищої школи у європейський освітній простір як якісно новий етап міжнародних відносин у цій галузі, основними ознаками якого є: інтенсифікація традиційних міжнародних зв’язків; уніфікація освітніх систем різних країн; нові форми освіти, що виникли на основі використання інформаційних технологій; виникнення ринку освітніх послуг і зростання конкуренції на ньому; інтеграційні процеси в освіті; світовий освітній простір. Наголошується на основних положеннях Педагогічної Конституції Європи, в якій представлено перелік нових вимог до особистості педагога об’єднаної Європи ХХІ ст., високий професіоналізм і компетенції якого спрямовуються на формування повноформатного суб’єкта європейського процесу. Представлено низку компетентностей і прикметних особливостей особистості майбутнього європейського педагога, а також типи навичок майбутнього фахівця «hard skills» і «soft skills» та їхні складники. Розглянуто формулу «Чотири К» Програми освітнього альянсу «Партнерство з навчання у ХХІ столітті», що передбачає: креативність, кооперацію, критичне мислення та комунікативні навички. З’ясовано, що процеси євроінтеграції посилюють тенденції щодо зростання професійних вимог до майбутнього викладача, де професіоналізм педагога є своєрідними щаблями етапами його руху до високих показників педагогічної праці з притаманними йому відповідними рівнями й показниками.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Сойчук Р. Сучасні вимоги до майбутнього педагога об'єднаної Європи ХХІ століття / Р.Сойчук // Нова педагогічна думка. - 2021. - №3 (107). - С. 41-47.
Ключові слова: педагог, євроінтеграція, освіта, професійні вимоги, компетентності, компетенції, «тверді навички», «м’які навички», професіоналізм
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 11 Лист 2024 07:56
Останні зміни: 11 Лист 2024 07:56
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14880

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу