Третяк О.М. та Павлюк К. (2024) СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ. Сучасна українська освіта: виклики, стратегії, технології, 2024. с. 169-174.
Текст
Третяк О. Павлюк К. Сутнісні характеристики інтерактивного навчання.pdf Завантажити (1MB) |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Третяк О. Сутнісні характеристики інтерактивного навчання / О.Третяк, К.Павлюк // Сучасна українська освіта: виклики, стратегії, технології : зб. наук.х праць Всеукр. наук.-практ. конф. (Дрогобич, 21–22 берез. 2024 р.). - Дрогобич, 2024. - С. 169-174. |
Ключові слова: | інтерактивне навчання, освітній процес |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 11 Лист 2024 09:51 |
Останні зміни: | 11 Лист 2024 09:51 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14886 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |