Третяк О.М. та Рубель І.С. (2022) СТРУКТУРНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ СТРЕСОСТІЙКОСТІ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 113-115.
Текст
Третяк О. Рубель І. Структурні характеристики стресостійкості у майбутніх вчителів початкових класів_2022.pdf Завантажити (486kB) |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Третяк О.М. Структурні характеристики стресостійкості у майбутніх вчителів початкових класів / О.М.Третяк, І.С.Рубель // Професійний розвиток педагога : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 04 листоп. 2022 р. - Рівне : Рівненський державний гуманітарний університет, 2022. - С. 113-115. |
Ключові слова: | початкові класи, майбутні вчителі, стресостійкість |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 11 Лист 2024 11:14 |
Останні зміни: | 11 Лист 2024 11:14 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14889 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |