Грицай Н.Б. та Дяченко-Богун М.М. (2023) «ФРАНЦУЗЬКІ МАЙСТЕРНІ» У ПРИРОДНИЧІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Теорія та методика навчання природничих наук, 2023 (№5). с. 7-13.
Текст
Теорія та методика навчання біології.pdf Завантажити (450kB) |
Анотація
У статті розкрито сутність технології «майстерня» як інноваційної технології навчання, вказано її переваги, детально описано етапи реалізації технології в освітньому
процесі та особливості використання на уроках з природничих наук.
Застосування технології французьких майстерень сприяє творчому зростанню особистості школярів та вибудовуванню нових знань під час навчання, здобуванню власного досвіду розв’язання навчальних ситуацій. «Майстерня» як технологія передбачає дотримання певного алгоритму, послідовності таких етапів, як-от: індукція, самоконструювання, соціоконтруювання, соціалізація, афішування, «розрив», рефлексія. Наведений алгоритм технології «майстерня» відповідає дослідницькому підходу і може ефективно застосовуватися в природничій освіті. У статті наведено конкретні приклади з природничих предметів.
Використання технології «майстерня» зацікавлює учнів і робить їх співтворцями заняття, які самостійно вибудовують (вирощують, конструюють) свої знання з навчального предмета.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Грицай Н.Б. "Французькі майстерні" у природничій освіті України / Н.Б. Грицай, М.М. Дяченко-Богун // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Теорія та методика навчання природничих наук. - 2023. - № 5. - С. 7-13. |
Ключові слова: | Інноваційні технології, природнича освіта, технологія «майстерня», Французька група нової освіти, методика навчання природничих наук |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра природничих наук з методиками навчання |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 12 Лист 2024 14:30 |
Останні зміни: | 12 Лист 2024 14:30 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14911 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |