Микитюк В. та Березюк Т.П. (2020) ВПЛИВ ТРИВОЖНОСТІ НА САМООЦІНКУ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2020: Вип. 1. с. 103-104.
Текст
БЕРЕЗЮК_МИКИТЮК.pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
Важливість встановлення взаємозв’язку самооцінки та тривожності молодших школярів проявляється в тому, що рівень тривожності та рівень самооцінки – надзвичайно важливі показники гармонійності розвитку особистості молодшого школяра. Самооцінка і тривожність є складними особистісними утвореннями і відносяться до фундаментальних властивостей особистості. Самооцінка, як найважливіша складова структури особистості, імпліцитно бере участь у регуляції діяльності та поведінки людини, визначає та спрямовує весь процес саморегулювання, а також виступає важливим чинником становлення і самовдосконалення людини. Тривожність, як один зі стрижневих параметрів індивідуальних розбіжностей, демонструє тенденцію особистості до антиципації загрози фрустрації її найважливіших соціальних потреб.
Мета повідомлення: проаналізувати й узагальнити погляди на явище тривожності та на причини її виникнення у молодшому шкільному віці; виявити взаємозв’язок тривожності та самооцінки молодших школярів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Микитюк В. Вплив тривожності на самооцінку у молодшому шкільному віці / В.Микитюк, Т.П.Березюк // Студентський дайджест. - 2020. - Вип. 1. - С. 103=104. |
Ключові слова: | самооцінка, молодший шкільний вік |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 30 Лист 2024 19:32 |
Останні зміни: | 30 Лист 2024 19:32 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15012 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |