Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РЕКЛАМА ЯК МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ОБ’ЄКТ АНАЛІЗУ

Романюк С.К. (2015) РЕКЛАМА ЯК МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ОБ’ЄКТ АНАЛІЗУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 15-18.

[img]
Перегляд
Текст
Романюк С.К..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Статтю присвячено дослідженню особливостей рекламного тексту та дискурсу. Розглянуто їх специфічні характеристики. Розкрито мету та завдання рекламної комунікації.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Романюк С.К. Реклама як міждисциплінарний об'єкт аналізу / С.К.Романюк // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2015. — С. 15-18.
Ключові слова: рекламний текст, рекламний дискурс, комерційна реклама, журнальна реклама, гібридний підстиль
Тематика (за УДК): 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 06 Лист 2020 09:06
Останні зміни: 06 Лист 2020 09:06
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1516

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу