Сокол Н.В. та Бісовецька Л.А. (2024) ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ САМОСТІЙНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 97-100.
Текст
ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ САМОСТІЙНОСТІ УЧНІВ.pdf Завантажити (2MB) |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сокол Н.В. Формування читацької самостійності учнів початкової школи / Н.В. Сокол; наук. кер. Л.А. Бісовецька // Професійний розвиток педагога : зб. матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. е-конф. з міжнар. участю «Освіта і виховання в інформаційному суспільстві в умовах воєнного та повоєнного стану», м. Рівне, 15-16 трав. 2024 р. - Рівне : РДГУ, 2024. - С. 97-100. |
Ключові слова: | читацька самостійність, самостійне читання, початкова школа |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 11 Груд 2024 10:05 |
Останні зміни: | 11 Груд 2024 10:05 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15221 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |