Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ САМОСТІЙНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Сокол Н.В. та Бісовецька Л.А. (2024) ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ САМОСТІЙНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 97-100.

[img] Текст
ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ САМОСТІЙНОСТІ УЧНІВ.pdf

Завантажити (2MB)
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Сокол Н.В. Формування читацької самостійності учнів початкової школи / Н.В. Сокол; наук. кер. Л.А. Бісовецька // Професійний розвиток педагога : зб. матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. е-конф. з міжнар. участю «Освіта і виховання в інформаційному суспільстві в умовах воєнного та повоєнного стану», м. Рівне, 15-16 трав. 2024 р. - Рівне : РДГУ, 2024. - С. 97-100.
Ключові слова: читацька самостійність, самостійне читання, початкова школа
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 11 Груд 2024 10:05
Останні зміни: 11 Груд 2024 10:05
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15221

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу