Чепурка О.Ю. та Петренко І.Ф. (2024) ПАРАДИГМАЛЬНО-ЗМІСТОВИЙ КОНСТРУКТ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024 (№3). с. 236-245.
Текст
Чепурка,+Петренко,+236-245.pdf Завантажити (546kB) |
Анотація
Процеси реформування вищої освіти в Україні детермінували суттєві зміни парадигмального рівня у сучасній вищій освіті, пов’язані зі змінами основних теоретичних концептів професійної підготовки, що передбачає вибір таких форм, методів і засобів, які відповідають концептуальному ядру сучасної компетентністної парадигми. Схарактеризовано сутність парадигмально-змістового конструкту здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії, функціонування якого передбачає упровадження холістичного, системного, компетентнісного, діяльнісного і середовищного підходів. Виокремлено чотири базові компоненти досліджуваного феномена: ціннісно-мотиваційний, когнітивно-змістовий, діяльнісно-процесуальний, рефлексивно-поведінковий та визначено критеріально-показниковий конструкт їх відображення у рівнях (низький, середній, достатній)сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії, що складається з аксіологічного, когнітивного, технологічного і особистісного критеріїв та їх показників.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Чепурка О. Прадигмально-змістовий конструкт процесу формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії / О.Чепурка, І.Петренко // Педагогічна наука і освіта ХХІ століття. - 2024. - №3. - С. 236-245. |
Ключові слова: | парадигмально-змістовий конструкт, майбутні бакалаври фізичної терапії, здоров’язбережувальна компетентність, заклад вищої освіти, професійна підготовка |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 61 Медичні науки > 615 Фармакологія. Терапія. Токсикологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра біології та здоров`я людини та фізичної терапії |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 13 Груд 2024 10:04 |
Останні зміни: | 13 Груд 2024 10:04 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15286 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |