Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ КОНСТРУКТИ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВІСТОРІЇ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН

Пустовіт Г.П. та Коняхін Ю.О. (2024) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ КОНСТРУКТИ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВІСТОРІЇ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН. Наукові записки ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 2024: Вип. 77. с. 59-64.

[img] Текст
Пустовіт, Коняхін.pdf

Завантажити (346kB)

Анотація

У статті на основі аналізу філософсько-культурологічних, психологічних та педагогічних наукових підходів, теорій та концепцій визначено характерні ознаки організаційно-педагогічних конструктів процесу формування професійної компетентності майбутнього вчителя історії під час вивчення фахових дисциплін у закладі вищої педагогічної освіти. Охарактеризовано сутнісні ознаки: першого організаційно-педагогічного конструкту, яким є зміст вищої освіти; наступним організаційно-педагогічним конструктом є утвердження нової генерації вчителів; третім організаційно-педагогічним конструктом є створення умов для самоорганізації і саморозвитку майбутніх учителів історії; четвертим організаційно-педагогічним конструктом є формування індивідуального стилю власної педагогічної діяльності. Доведено, що однією з провідних якостей майбутнього вчителя історії має бути готовність до продуктивної міжособистісної і міжкультурної комунікації, емоційно виваженої поведінки й власне позитивної взаємодії з усіма учасниками освітнього процесу за рахунок створення ним позитивної емоційно насиченої творчої атмосфери, ґрунтовного володіння способами самозбереження, як власного психічного здоров’я, так і психічного здоров’я інших.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Пустовіт Г. організаційно-педагогічні конструкти процесу формування професійної компетентності майбутніх учителів сторії під час вивчення фахових дисциплін / Г.Пустовіт, Ю.Коняхін // Наукові записки ВДПУ імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія. - 2024. - Вип. 77. - С. 59-64.
Ключові слова: учитель історії, компетентність, організаційно-педагогічні конструкти, професійна підготовка, заклад вищої педагогічної освіти, гуманізація
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 13 Груд 2024 21:50
Останні зміни: 13 Груд 2024 21:50
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15293

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу