Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЛЬ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ВИХОВАННІ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Гранюк В. та Козлюк О.А. (2024) РОЛЬ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ВИХОВАННІ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 66-71.

[img] Текст
Гранюк В., Козлюк О..pdf

Завантажити (5MB)
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Гранюк В. Роль інклюзивної літератури у вихованні толерантного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами / В.Гранюк, О.Козлюк // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти: матеріали V Міжнарод. пед. читань, присвячених 70-річчю від дня народження професора Тамари Поніманської, м. Рівне, 28 листоп., 2024 р. - Рівне : О. Зень, 2024. - С. 66-71.
Ключові слова: інклюзивна література, виховання толерантного ставлення, діти з особливими потребами
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 15 Груд 2024 14:22
Останні зміни: 15 Груд 2024 14:22
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15324

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу