Гранюк В. та Козлюк О.А. (2024) РОЛЬ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ВИХОВАННІ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 66-71.
Текст
Гранюк В., Козлюк О..pdf Завантажити (5MB) |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гранюк В. Роль інклюзивної літератури у вихованні толерантного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами / В.Гранюк, О.Козлюк // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти: матеріали V Міжнарод. пед. читань, присвячених 70-річчю від дня народження професора Тамари Поніманської, м. Рівне, 28 листоп., 2024 р. - Рівне : О. Зень, 2024. - С. 66-71. |
Ключові слова: | інклюзивна література, виховання толерантного ставлення, діти з особливими потребами |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 15 Груд 2024 14:22 |
Останні зміни: | 15 Груд 2024 14:22 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15324 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |