Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СЕНСОРНА ІНТЕГРАЦІЯ ЯК МЕТОД КОРЕКЦІЇ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З РАС

Тушич А. та Косарєва Г.М. (2024) СЕНСОРНА ІНТЕГРАЦІЯ ЯК МЕТОД КОРЕКЦІЇ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З РАС. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. 279-28/2.

[img] Текст
Тушич А., Косарєва Г..pdf

Завантажити (5MB)
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Тушич А. Сенсорна інтеграція як метод корекції порушень мовленнєвого розвитку дітей з РАС / А.Тушич. Г.Косарєва // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали V Міжнарод. пед. читань, присвячених 70-річчю від дня народження професора Тамари Поніманської, м. Рівне, 28 листоп., 2024 р. - Рівне : О. Зень, 2024. - С. 279-282.
Ключові слова: сенсорна інтеграція, мовленнєвий розвиток, діти з РАС, корекція порушень мовлення
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 19 Груд 2024 10:44
Останні зміни: 19 Груд 2024 10:44
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15439

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу