Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БРЕНДОВОЇ ПОЛІТИКИ ПУБЛІЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

Тимощук М.В. та Сяська О.В. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БРЕНДОВОЇ ПОЛІТИКИ ПУБЛІЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 34-36.

[img] Текст
Тимощук М.В., Сяська О.В. Теоретичні засади брендової політики.pdf

Завантажити (8MB)
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Тимощук М.В. Теоретичні засади брендової політики публічних організацій / М.В. Тимощук, O.В. Сяська // Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи : зб. тез ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених, м. Рівне, 26 листоп. 2024 р. - Рівне : РДГУ, 2024. - С. 34-36.
Ключові слова: бренд публічної організації, якісна політика, Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), адміністративні послуги
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та бібліотечної справи
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 19 Груд 2024 13:15
Останні зміни: 19 Груд 2024 13:15
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15451

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу