Тимощук М.В. та Сяська О.В.
(2024)
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БРЕНДОВОЇ ПОЛІТИКИ ПУБЛІЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ.
Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024.
с. 34-36.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Тимощук М.В. Теоретичні засади брендової політики публічних
організацій / М.В. Тимощук, O.В. Сяська // Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи : зб. тез ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених, м. Рівне, 26 листоп. 2024 р. - Рівне : РДГУ, 2024. - С. 34-36. |
Ключові слова: |
бренд публічної організації, якісна політика, Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), адміністративні послуги |
Тематика (за УДК): |
0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту |
Користувач, що депонує: |
О. В. Іванчук
|
Дата внесення: |
19 Груд 2024 13:15 |
Останні зміни: |
26 Груд 2024 13:01 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15451 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |