Юзик О.П. (2024) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024: Вип. 2. с. 61-71. ISSN 3006-6166
Текст
Юзик О..pdf Завантажити (4MB) |
Анотація
У статті визначено актуальність дослідження професійної підготовки здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей з урахуванням концептуальних засад Нової української школи. Акцентується увага на концепції Нової української школи, складовими якої є формування ключових компетентностей учнів, педагогіка партнерства, новий зміст навчання, орієнтація на учня та створення творчого освітнього середовища, що мають враховуватися у процесі професійної підготовки здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей. Окремо актуалізовано увагу на підготовці майбутніх педагогів до організації індивідуального навчання і виховання учнів. Виокремлено й схарактеризовано методи та способи індивідуалізованого навчання, а саме: попереднє планування; робота в малих групах (групи із 5-ти осіб є найбільш ефективними для занять); забезпечення гнучкості під час занять; ретельний підбір матеріалів; спонтанна індивідуалізація. Доведено, що обов’язковим у професійні підготовці майбутнього учителя є формування умінь і навичок застосування кооперативного навчання та критичного мислення учнів. Наголошено, що кооперативне навчання, окрім особистісної взаємодії (face-to-face), сприяє формуванню соціальних навичок. Розкрито сутність процесів упровадження стратегій критичного мислення учнів в освітній процес Нової української школи, що мають бути відображені у професійній підготовці майбутніх учителів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Юзик О. Концептуальні засади Нової української школи у професійній підготовці здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей / О.Юзик // Педагогічна наука і освіта ХХІ століття : електронний наук.-метод. журнал. - Рівне : РДГУ, 2024. - Вип. 2. - С. 61-71. |
Ключові слова: | методи навчання, заклад вищої освіти, здобувач вищої освіти, індивідуальний підхід, кооперативне навчання, критичне мислення, компетентність, навчання у команді |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 21 Груд 2024 22:25 |
Останні зміни: | 21 Груд 2024 22:25 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15520 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |