Левчук О.В. та Павлюк Т.О. (2018) РОЛЬ ТА МІСЦЕ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ У ФОРМУВАННІ ПОНЯТТЯ ПРО МНОЖИНУ У ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 99-100.
|
Текст
Левчук О.В., Павлюк Т.О..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Левчук О.В. Роль та місце дидактичної гри у формуванні поняття про множину у дошкільників / О.В.Левчук, Т.О.Павлюк // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XI міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих науковців. - Рівне, 2018. - С. 99-100. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 09 Лист 2020 10:07 |
Останні зміни: | 09 Лист 2020 10:07 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1553 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |