Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЛЬ ТА МІСЦЕ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ У ФОРМУВАННІ ПОНЯТТЯ ПРО МНОЖИНУ У ДОШКІЛЬНИКІВ

Левчук О.В. та Павлюк Т.О. (2018) РОЛЬ ТА МІСЦЕ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ У ФОРМУВАННІ ПОНЯТТЯ ПРО МНОЖИНУ У ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 99-100.

[img]
Перегляд
Текст
Левчук О.В., Павлюк Т.О..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Левчук О.В. Роль та місце дидактичної гри у формуванні поняття про множину у дошкільників / О.В.Левчук, Т.О.Павлюк // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XI міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих науковців. - Рівне, 2018. - С. 99-100.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 09 Лист 2020 10:07
Останні зміни: 09 Лист 2020 10:07
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1553

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу