Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ ЗАСОБАМИ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ

Красовська О.О. та Веремчук А.П. та Олевський Т.Р. (2024) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ ЗАСОБАМИ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ. Наукові інновації та передові технології, 2024 (№2(30)). с. 1221-1230.

[img] Текст
Веремчук А.П..pdf

Завантажити (258kB)

Анотація

Зміст статті має на меті окреслити роль та шляхи формування готовності майбутніх фахівців до особистісного та професійного саморозвитку засобами формальної, неформальної та інформальної освіти. Готовність до особистісно-професійного саморозвитку фахівця – це якість, яка передбачає усвідомлений та цілеспрямований процес як особистісного, так і професійного самовдосконалення для творчої самореалізації у процесі якісного здійснення професійної діяльності з метою реалізації фахових вимог. Мета неперервної освіти дорослих – це цілісний розвиток особистості протягом життя, підвищення її професійної і соціальної адаптації в суспільстві, розвиток її здібностей і можливостей. Зміст освіти дорослих орієнтовано на випереджувальний розвиток, професійне самовдосконалення власних навичок і якості дорослих. Результатом цього процесу має стати особистість, яка розвивається, підготовлена до професійної діяльності, має сформовані пізнавальні запити, здатна самостійно планувати і реалізовувати поставлені значущі цілі.
Розширення застосування неформальної та інформальної освіти може бути корисним для нашого суспільства і сприятиме: становленню демократизації, розвитку громадської активності та лідерства; вирішенню проблеми дозвілля молоді, дорослих та літніх осіб; можливості швидко реагувати на потреби ринку праці та послуг; зростанню мотивації учасників навчально-виховного процесу; вихованню почуття причетності до суспільних перетворень у державі, поєднанню свободи і відповідальності; можливості самостійного вибору часу, місця і тривалості навчання. Розуміючи значення неформальної та інформальної освіти в Україні, уряд вніс доповнення до «Закону про освіту» (2017) про визнання неформальної та інформальної освіту дорослих обов’язковою інтегральною складовою системи неперервної освіти, яка сприятиме подальшій варіативності освітніх можливостей дорослих для саморозвитку і самовдосконалення.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Красовська О.О. Формування готовності майбутніх фахівців до професійного саморозвитку засобами неформальної освіти / О.О.Красовська, А.П.Веремчук, Т.Р.Олевський // Наукові інновації та передові технології. - 2024. - №2(30). - С. 1221-1230.
Ключові слова: готовність до професійного саморозвитку, формальна освіта, неформальна освіта, інформальна освіта, освіта дорослих
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 23 Груд 2024 08:41
Останні зміни: 23 Груд 2024 08:41
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15556

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу