Косарєва О.І. (2014) РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ ДІТЕЙ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014: Вип.10(53). с. 36-38.
|
Текст
Козлюк_О_Косарєва_О_Степанова_О_Diagnostics of the humanistic direction of children_s communication with peers and parents_Монографія_ПОльща.pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Анотація
У статті висвітлені особливості розвитку пізнавальних процесів дітей з розумовою відсталістю, зокрема, напрями роботи з формування просторової орієнтації, розвитку процесів запам’ятовування та розвитку мислительної діяльності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Косарєва О.І. Розвиток пізнавальних процесів дітей х розумовою відсталістю / О.І.Косарєва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. -Вип. 10 (53). - С. 36-38. |
Ключові слова: | розумова відсталість, розвиток сприйняття, процеси запам’ятовування, мислительна діяльність |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 26 Груд 2024 09:45 |
Останні зміни: | 26 Груд 2024 09:45 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15641 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |