Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

КАЗКОТЕРАПІЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Стрілецька К.А. (2016) КАЗКОТЕРАПІЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). с. 295-302. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Стрілецька К.А..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування моральних якостей у молодших школярів методом казкотерапії, який розглядається як процес пошуку змісту, розшифровки знань про світ і систему взаємин у ньому; як процес утворення зв’язку між казковими подіями і власною поведінкою у реальному житті. Схарактеризована класифікація казок за тематикою і стилістикою; наведені приклади казок, які допомагають сформувати чоловічі і жіночі риси характеру. Представлені казки, які допомагають формувати у молодших школярів моральні якості і риси характеру.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Стрілецька К.А. Казкотерапія як метод формування моральних якостей молодших школярів / К.А.Стрілецька // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2016. - Вип. 3. - С. 295-302.
Ключові слова: казка, метод казкотерапії, молодший школяр, моральні якості та риси.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 09 Лист 2020 13:09
Останні зміни: 09 Лист 2020 13:09
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1567

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу