Шелюк Г.В. (2016) СПЕЦИФІКА ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ПОЧАТКОВИХ ШКОЛАХ Св. СИНОДУ (НА МАТЕРІАЛАХ ЖУРНАЛУ «ЦЕРКОВНО-ПРИХОДСКАЯ ШКОЛА»). Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). с. 308-318. ISSN 2411-4553
|
Текст
Шелюк Г.В..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті на матеріалах журналу «Церковно-приходская школа» розкрито специфіку виховного процесу у початкових школах Св. Синоду. З’ясовано, що виховання у цих школах здійснювалось спільно церквою, школою, сім’єю, громадськістю і ґрунтувалось на релігійних засадах, загальнолюдських та національних цінностях. Доведено, що виховний вплив здійснювався, насамперед, через зміст освіти, у позаурочній та позакласній діяльності, причому вчителі церковнопарафіяльних шкіл використовували широкий спектр форм, методів і засобів виховання учнів. Саме початкові школи Св. Синоду були осередком збереження самобутніх основ православ’я і народності в умовах реалізації державної політики русифікації царської Росії наприкінці ХІХ–початку ХХ ст.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шелюк Г.В. Специфіка виховного процесу у початкових школах Св. Синоду (на матеріалах журналу «Церковно-приходская школа»)/ Г.В.Шелюк // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2016. - Вип. 3. - С. 308-3018. |
Ключові слова: | майбутні вчителі, професійна компетентність, технології, професійна діяльність, академічна успішність, соціальні зв’язки, самостійна робота. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 09 Лист 2020 14:02 |
Останні зміни: | 09 Лист 2020 14:02 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1574 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |