Folomieieva N. та Koriakin O. та Matsenko L. та Siaska I. та Fed I. (2024) PROBLEM-BASED LEARNING IN HIGHER EDUCATION: A PATH TOWARDS TRAINING INNOVATIVE AND COMPETENT SPECIALISTS = ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ЗАСОБАМИ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ. Amazonia Investiga, 2024 (Vol.13): Issue 77. с. 201-217. ISSN ISSN 2322- 6307
|
Текст
1. І. Сяська.pdf Завантажити (516kB) | Перегляд |
Анотація
This article explores the theoretical and practical aspects of problem-based learning (PBL) in higher education. It investigates the content, requirements, and methods for creating problem scenarios, outlining the criteria, stages, and forms of PBL. У статті розглянуто теоретичні та практичні аспекти проблемного навчання у вищій освіті. Досліджується зміст, вимоги та методи створення сценаріїв проблем, окреслюючи критерії, етапи та форми проблемного навчання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Folomieieva N. Problem-based learning in higher education: a path towards training innovative and competent specialists = Підготовка фахівців у вищій школі засобами проблемного навчання / N.Folomieieva, O.Koriakin, L.Matsenko, I.Siaska, I.Fed // Amazonia Investiga. - 2024. - Vol. 13 - Issue 77: 201-217 / May. - P. 201-217. |
Ключові слова: | problem-based, learning, in higher, education, a path towards, training, innovative, competent, specialists, підготовка фахівців, вища школа, засоби проблемного навчання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Людмила Буравкова |
Дата внесення: | 31 Груд 2024 08:46 |
Останні зміни: | 31 Груд 2024 10:37 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15747 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |