Остапчук М. та Романюк С. (2024) СТАТИСТИЧНІ МЕТОДИ У ПРОВЕДЕННІ ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ (ПРИКЛАДНИЙ АСПЕКТ). Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024 (№ 3). с. 126-136.
|
Текст
1. М. Остапчук.pdf Завантажити (935kB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядається поняття функціональної асиметрії півкуль головного мозку дитини та універсальної парадигми розвитку. Універсальна парадигма розвитку означає, що характеристика світу, в якому ми існуємо, – його подвійність, подільність на праве і ліве, світле і темне, добро і зло… Саме мислення, як функцію людського розуму, можна вважати сутністю людини – істоти принципово розумної, а тому мислячої. Оскільки мислення є системоформувальним чинником людини як живої системи, і водночас необхідним та достатнім чинником її буття як істоти розумної, як виду Homo sapiens. Тому головною розвивальною метою освіти потрібно вважати розвиток мислення у вихованців.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Остапчук М. Статистичні методи у проведенні педагогічних досліджень (прикладний аспект) / М.Остапчук, С.Романюк // Педагогічна наука і освіта ХХІ століття. - 2024. - № 3. - С. 126-136. |
Ключові слова: | статистичні методи, проведення педагогічних досліджень, прикладний аспект |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці > 001.8 Методологія 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 311 Статистика як наука. Теорія статистики 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Людмила Буравкова |
Дата внесення: | 02 Січ 2025 08:34 |
Останні зміни: | 02 Січ 2025 10:38 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15767 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |