Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ЯК ПРОВІДНИЙ КОМПОНЕНТ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ

Бричок С.Б. (2015) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ЯК ПРОВІДНИЙ КОМПОНЕНТ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 134-142. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Бричок С.Б..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У статті визначено, що педагогічна діагностика є провідним компонентом професійної діяльності, обов’язкова функція професійної діяльності вчителя, яка має на меті її діагностичний супровід, що передбачає володіння вчителем знаннями і засобами вивчення індивідуальних особливостей навчання, виховання і розвитку суб’єктів навчально-виховного процесу, міжособистісних стосунків у колективі. Доведено, що психолого-педагогічна діагностика повинна допомогти у розв’язанні таких завдань: виявити особистісні якості учнів та рівні їх вихованості; визначити особливості взаємодії «учень-учитель»; окреслити взаємини учнів у колективі; досліджувати умови та чинники, які б сприяли повноцінному розвитку особистості. З’ясовано, що психолого-педагогічна діагностична діяльність вчителя спрямована на аналіз усіх складових конкретної педагогічної ситуації; одержання інформації про стан і розвиток суб’єкта, що діагностується; вироблення засад для визначення педагогічних завдань, прийняття учителем відповідних рішень і їх реалізація.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Бричок С.Б. Психолого-педагогічна діагностика як провідний компонент діяльності вчителя / С.Б.Бричок // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2015. - Вип. 2. - С. 134-142.
Ключові слова: вчитель, діяльність учителя, психолого-педагогічна діагностика, учень, класний колектив.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 10 Лист 2020 07:15
Останні зміни: 10 Лист 2020 07:15
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1582

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу