Дупак Н.В. (2015) ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ТА ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 164-172. ISSN 2411-4553
|
Текст
Дупак Н.В..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглянуто інноваційні процеси та особливості організації системи підвищення кваліфікації вчителів у Великій Британії, проаналізовано перманентні реформи системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, що є нерозривною частиною реформ середньої й вищої освіти, а також основні історичні етапи становлення системи післядипломної педагогічної освіти. Здійснено аналіз нової парадигми підвищення кваліфікації британських учителів у сучасних умовах, окреслено основні завдання в галузі розвитку вітчизняної післядипломної освіти вчителів та перспективи подальших досліджень у зазначеному напрямі.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дупак Н.В. Інноваційні процеси та основні тенденції розвитку системи післядипломної освіти вчителів у Великій Британії / Н.В.Дупак // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2015. - Вип. 2. - С. 164-172. |
Ключові слова: | післядипломна освіта, глобалізація, децентралізація, освітні інновації, підготовка вчителів, система вищої педагогічної освіти, інноваційні підходи, професійна компетентність педагога. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 10 Лист 2020 07:59 |
Останні зміни: | 10 Лист 2020 07:59 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1590 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |