Сяська І.О. (2019) ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, 2019 (Вип. 2). с. 134-140. ISSN 2706-6258
|
Текст
8. І. Сяська.pdf Завантажити (394kB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглянуто проблему формування екологічної компетентності майбутніх учителів природничих дисциплін та відзначено її важливість у контексті здійснення освіти для сталого розвитку. Обґрунтовано ефективність застосування технології екологічних проектів, а також різних форм і методів їх реалізації у процесі формування екологічної компетентності студентів природничих факультетів вищих педагогічних закладів освіти. Визначено місце застосування проектних технологій екологічного спрямування у процесі професійної підготовки майбутнього педагога.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сяська І. О. Застосування проектних технологій у процесі формування екологічної компетентності майбутніх учителів природничих дисциплін / І. О. Сяська // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 2 - С. 134-140. |
Ключові слова: | учитель природничих дисциплін, екологічна компетентність, проектні технології, екологічна стежка, колективні творчі справи, професійна підготовка, заклад вищої педагогічної освіти, екологічна освіта і виховання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра природничих наук |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 07 Січ 2025 09:33 |
Останні зміни: | 07 Січ 2025 09:33 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15909 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |