Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН

Сяська І.О. (2019) ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, 2019 (Вип. 2). с. 134-140. ISSN 2706-6258

[img]
Перегляд
Текст
8. І. Сяська.pdf

Завантажити (394kB) | Перегляд

Анотація

У статті розглянуто проблему формування екологічної компетентності майбутніх учителів природничих дисциплін та відзначено її важливість у контексті здійснення освіти для сталого розвитку. Обґрунтовано ефективність застосування технології екологічних проектів, а також різних форм і методів їх реалізації у процесі формування екологічної компетентності студентів природничих факультетів вищих педагогічних закладів освіти. Визначено місце застосування проектних технологій екологічного спрямування у процесі професійної підготовки майбутнього педагога.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Сяська І. О. Застосування проектних технологій у процесі формування екологічної компетентності майбутніх учителів природничих дисциплін / І. О. Сяська // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 2 - С. 134-140.
Ключові слова: учитель природничих дисциплін, екологічна компетентність, проектні технології, екологічна стежка, колективні творчі справи, професійна підготовка, заклад вищої педагогічної освіти, екологічна освіта і виховання
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Психолого-природничий факультет > Кафедра природничих наук
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 07 Січ 2025 09:33
Останні зміни: 07 Січ 2025 09:33
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15909

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу