Сяська І.О. (2022) ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ДЛЯ РОБОТИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2022 (Вип.53): Т.2. с. 304-310. ISSN ISSN 2308-4855 (Print), ISSN 2308-4863 (Online)
|
Текст
17. І. Сяська.pdf Завантажити (353kB) | Перегляд |
Анотація
Статтю присвячено проблематиці професійної підготовки майбутнього вчителя до роботи в Новій українській школі. Наголошується на важливості створення персоналізованого освітнього середовища у закладі вищої педагогічної освіти, де для підготовки майбутнього педагога фомуються умови для розвитку певних особистісних якостей. Доведено, що персоналізація навчання потребує застосування в освітньому процесі адекватних технологій, зокрема проєктних. Проаналізовано наукові джерела, які безпосередньо вказують на ефективність застосування проєктних технологій у формуванні системи компетентностей особистості. Проєктна освітня діяльність має забезпечувати досягнення навчальних, розвивальних і виховних завдань. Розроблено класифікацію освітніх проєктів у залежності від їхнього призначення та прогнозованого кінцевого результату. Виділено чотири групи освітніх проєктів: творчо-продуктивні, споживчі, науково-дослідницькі, навчальні проєкти. Розглянуто їхні різновиди, значення та місце застосування в освітньому процесі. Доцільність і місце застосування навчальних і науково-дослідницьких проєктів обумовлюється освітньо-професійною програмою підготовки майбутніх учителів, що дає змогу поглибити набуті професійні знання, вміння і навички. Обґрунтовано, що творчопродуктивні та споживчі проєкти варто використовувати для самостійної діяльності студентів та в організації нетрадиційної позааудиторної роботи за участі органів студентського самоврядування, у партнерській взаємодії з викладачами, громадськими і волонтерськими організаціями. Головним завданням застосування цих проєктів є розвиток самоорганізації, ініціативності, активної громадської позиції студентів та їхньої внутрішньої мотивації для усвідомленого застосування здобутих знань на практиці. Визначено функції, які покладаються на використання проєктних технологій в організації освітнього процесу професійної підготовки майбутніх учителів та формування їхньої готовності до роботи в умовах Нової української школи.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сяська І. О. Застосування проєктних технологій у підготовці сучасного вчителя для роботи в умовах Нової української школи / І. О. сяська // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2022. - Вип 53. Т. 2. - С. 304-310. - DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/53-2-45 |
Ключові слова: | проєктні технології, професійна підготовка майбутніх учителів, персоналізація освітнього середовища, заклад вищої освіти, Нова українська школа |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра природничих наук |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 07 Січ 2025 13:36 |
Останні зміни: | 07 Січ 2025 13:36 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15940 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |