Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ І ФАХІВЦІВ СФЕРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА «ОСНОВИ ПРОЄКТУВАННЯ ТА МОДЕЛЮВАННЯ» З УРАХУВАННЯМ ВИМОГ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА

Поліщук Н.В. (2021) ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ І ФАХІВЦІВ СФЕРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА «ОСНОВИ ПРОЄКТУВАННЯ ТА МОДЕЛЮВАННЯ» З УРАХУВАННЯМ ВИМОГ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА. Інноваційна педагогіка, 2021 (Т. 2): Вип. 41. с. 77-82. ISSN 2663-6085, 2663-6093

[img]
Перегляд
Текст
Поліщук Н.В. Формування фахових.pdf

Завантажити (177kB) | Перегляд
Офіційний посилання: https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2021/41/2.15

Анотація

У статті проаналізовано сучасний стан формування фахових компетентностей майбутніх педагогів професійного навчання і фахівців сфери обслуговування під час вивчення освітнього компонента «Основи проєктування та моделювання», адже в епоху інформаційно-високотехнологічного суспільства на першому місці має бути людина освічена і культурна, творча та ініціативна, з високим рівнем професіоналізму і мобільності, а головне, із прагненням навчатися протягом усього життя і перекваліфіковуватись у нових умовах виробництва та освітнього процесу. Встановлено, що вивчення основ проєктування і моделювання дозволяє зорієнтувати здобувачів освіти не лише на пізнання і перетворення світу, на взаємодію із навколишнім середовищем, але і на проєктування нової реальності на основі сучасних концепцій, понять, методів і технологій художнього конструювання та моделювання, на формування свідомого педагога і фахівця із достатнім освітньо-культурним, творчим, комунікабельним, фаховим рівнем, який відповідав би вимогам національної освітньої системи і міжнародних стандартів та був конкурентоспроможним на ринку праці. Проведене дослідження дозволило сформувати основні фахові компетентності, принципи організації та науково-обґрунтовані підходи під час навчання, ознаки інноваційного художньо-педагогічного освітнього середовища, мету і завдання дисципліни, особливості її викладання, які у поєднанні із застосуванням сучасних технологій навчання (інформаційно-комунікаційних, інтерактивних, проєктних тощо), дозволять досягти ефективних результатів у формуванні професійної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання і фахівців сфери обслуговування, а також сприятимуть всебічному розвитку здобувачів освіти, їхньому самоствердженню і самореалізації у майбутній професійній діяльності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Поліщук Н.В. Формування фахових компетентностей педагогів професійного навчання і фахівців сфери обслуговування під час вивчення освітнього компонента "основи проєктування та моделювання" з рахуванням вимог сучасного суспільства / Н.В.Поліщук // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 41. - Т. 2. - С. 77-82.
Ключові слова: фахові компетентності, освітній компонент, педагог професійного навчання, фахівець сфери обслуговування, проєктування, моделювання
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра філософії
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 07 Січ 2025 21:19
Останні зміни: 07 Січ 2025 21:19
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15946

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу