Трофімчук (Стеца) Н.В. (2021) СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНИХ КОЛЕДЖІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ. Colloquium-journal, 2021: №24(111). pp. 55-60.
|
Text
1. 2021Н. СтецаСТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
У статті обґрунтовано структурно-функціональну модель формування екологічної культури студентів економіко-гуманітарних коледжів засобами інтегративного підходу як упорядкований комплекс складників, що випливають зі специфіки та змісту фахової підготовки, смисловим ядром якої є виховання екологічних цінностей. Вона містить цільовий, теоретико-методологічний, процесуально-змістовий та діагностувально-результативний блоки, які репрезентують цілеспрямований педагогічний пошук та фундаментальну стратегію змін у процесі реалізації екологічної та фахової освіти.
The article substantiates the structural and functional model of formation of ecological culture of students of economic and humanitarian colleges by means of integrative approach as an ordered set of components arising from the specifics and content of professional training, the semantic core of which is education of ecological values. It contains target, theoretical and methodological, procedural and diagnostic blocks, which represent a purposeful pedagogical search and a fundamental strategy for change in the implementation of environmental and professional education.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Трофімчук Н. В. Структурно-функціональна модель формування екологічної культури студентів економіко-гуманітарних коледжів засобами інтегративного підходу / Н. В. Трофімчук // Colloquium-journal. - 2021. - № 24(111). - С. 55-60. |
Uncontrolled Keywords: | екологічна культура, структурно-функціональна модель, інтегративний підхід, науковий підхід, педагогічні принципи; ecological culture, structural-functional model, integrative approach, scientific approach, pedagogical principles |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 5 Математика. Природничі науки > 50 Загальні відомості про математичні та природничі науки > 504 Наука про навколишнє середовище. Екологія |
Divisions: | Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Depositing User: | Богдана Печончик |
Date Deposited: | 08 Jan 2025 10:17 |
Last Modified: | 08 Jan 2025 10:22 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15985 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |