Савлюк С. та Романова В. та Бутенко Т.В. та Панчук А.П. та Дутчак В.В. (2019) ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ТА КОРЕКЦІЇ ПОРУШЕНЬ КООРДИНАЦІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДЕПРИВАЦІЮ СЕНСОРНИХ СИСТЕМ: СТАН РОЗРОБЛЕНОСТІ ПИТАННЯ. Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2019: Вип. 35. с. 73-78.
|
Текст
С.Савлюк, В.Романова, Т.Бутенко, АПанчук_Технології розвитку- 2019.pdf Завантажити (260kB) | Перегляд |
Анотація
Гуманістична педагогіка – напрям у теорії й практиці адаптивного фізичного виховання (АФВ), що ґрунтується на тому, що дитина – найвища цінність і самоціль історичного розвитку людської діяльності у сфері освіти, яка проголошує унікальність особистості підростаючого покоління [12]. Уперше термін «гуманізм» ужив Марк Туллій Цицерон, пов’язуючи його з людинолюбною ідеологією, де такі людські чесноти, як мудрість, справедливість, мужність, помірність, стали основою джерела щастя.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Технології розвитку та корекції порушень координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку із депривацією сенсорних систем: стан розробленості питання / С.Савлюк, В.Романова, Т.Бутенко, А.Панчук, В.Дутчак // Молодіжний науковий вісник хідноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2019. - Вип. 35. - С. 73-78 https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23818 |
Ключові слова: | корекція порушень координаційних здібностей, діти молодшого шкільного віку, депривація сенсорних систем |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і практики фізичної культури і спорту |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 10 Січ 2025 10:20 |
Останні зміни: | 10 Січ 2025 10:20 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16078 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |