Дрозд Д.С. (2023) МОВНІ ЗАСОБИ ВТІЛЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ У ШЛЮБНИХ ОГОЛОШЕННЯХ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2023. с. 115-118.
|
Текст
Дрозд Д.С..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Мовленнєвий жанр «шлюбне оголошення» характеризується певним набором комунікативних стратегій і тактик. В якості загальної стратегії виступає стратегія саморекламування, в якості допоміжних – стратегія самопрезентації, стратегія оптимізації адресації, стратегія прогнозування. У комунікативному просторі шлюбного оголошення стратегії взаємодіють: різні стратегії можуть реалізуватися за допомогою одних і тих же тактик і використовувати одні й ті ж мовні засоби. Автор розглядає та аналізує стратегію самопрезентації.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дрозд Д.С. Мовні засоби втілення комунікативної стратегії самопрезентації у шлюбних оголошеннях / Д.С. Дрозд // Проблеми лінгвістичної семантики : VІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (17 листоп. 2023 р.) : зб. матеріалів. - Рівне : РДГУ, 2023. - С. 115-118. |
Ключові слова: | мовні засоби, шлюбна презентація, комунікатвині стратегії. |
Тематика (за УДК): | 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра романо-германської філології |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 13 Січ 2025 09:38 |
Останні зміни: | 13 Січ 2025 09:38 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16132 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |