Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ХАРАКТЕРИСТИКА БАЗОВИХ ПОНЯТЬ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕДІАОСВІТИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В АВСТРІЇ

Кристопчук Т.Є. та Щегловська У. (2023) ХАРАКТЕРИСТИКА БАЗОВИХ ПОНЯТЬ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕДІАОСВІТИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В АВСТРІЇ. Молодь і ринок, 2023 (№1): (209). с. 22-26. ISSN 2308-4634

[img]
Перегляд
Текст
Характеристика базових понять дослідження медіаосвіти.pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

У статті здійснено порівняльний аналіз базових понять дослідження, що використовуються у європейському (німецькомовному) та вітчизняному науковому дискурсі. Показано, що за змістом поняття “медіаосвітаˮ у вітчизняному науковому просторі трансформувалося і сьогодні розглядається як навчання медіа, навчання через медіа і навчання для медіа; засоби набуття знань, умінь і навичок в освітньому процесі. Зазначено, що у німецькомовній науковій літературі поняття “медіаосвітаˮ тлумачиться як освіта, пов՚язана з усіма видами медіа (друкованими, графічними, звуковими, візуальними тощо) і різними технологіями. У документах ЮНЕСКО поняття медіаосвіта визначається як навчання теорії та практичних умінь для опанування сучасними масмедіа, які розглядаються частиною специфічної, автономної галузі знань у педагогічній теорії та практиці. Поняття медіаосвіта австрійськими науковцями тлумачиться як дослідницький процес, який базується на ключових концепціях, що в основному є аналітичними інструментами, а не альтернативним змістом. Акцентовано, що поняття “медіакомпетентністьˮ науковці визначають по-різному, що призвело до появи різних моделей медіакомпетентності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Кристопчук Т. Характеристика базових понять дослідження медіаосвіти в освітньому просторі дошкільного закладу в Австрії / Т. Кристопчук, У. Щегловська // Молодь і ринок. - 2023. - № 1 (209). - С. 22-26. - DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.273174
Ключові слова: медіаосвіта; медіакомпетентність; медіазасоби; медіадидактика; медіавиховання
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 21 Січ 2025 10:32
Останні зміни: 21 Січ 2025 12:56
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16297

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу