Пелех Ю.В. та Філоненко М.М. та Шевців З.М. (2023) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ В ОСВІТІ: ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Молодь і ринок, 2023 (№1): (209). с. 53-57. ISSN 2308-4634
|
Текст
Теоретико-методична підготовка майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей.pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
У статті висвітлено сутність та особливості професійної діяльності групи фахівців соціономічних спеціальностей в інклюзивному освітньому середовищі. Уточнено деякі поняття терміносистеми інклюзивна освіта та розкрито сутність визначення “інклюзивна компетентність”. Схарактеризовано вихідні положення діяльності фахівців при наданні освітніх та додаткових послуг підтримки інклюзивної освіти. Визначено організаційно-педагогічні умови формування інклюзивної компетентності та обґрунтовано необхідність введення навчальних дисциплін “Інклюзивна освіта”, “Основи інклюзивної педагогіки”.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Пелех Ю. Теоретико-методична підготовка майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до роботи в умовах інклюзії в освіті: формування інклюзивної компетентності / Ю. Пелех, М. Філоненко, З. Шевців // Молодь і ринок. - 2023. - № 1 (209). - С. 53-57. - DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.273457 |
Ключові слова: | інклюзія в освіті; фахівці соціономічних спеціальностей; інклюзивна компетентність; здобувач освіти з особливими освітніми потребами; організаційно-педагогічні умови |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 21 Січ 2025 12:57 |
Останні зміни: | 21 Січ 2025 12:57 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16310 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |