Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

INDIVIDUALIZATION OF TRAUMATIC EXPERIENCE: THE HOLOCAUST IN CZECH AND SLOVAK CINEMATOGRAPHY OF THE «NEW WAVE» OF THE 1960’S = ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ТРАВМАТИЧНОГО ДОСВІДУ: ГОЛОКОСТ У ЧЕСЬКОМУ ТА СЛОВАЦЬКОМУ КІНЕМАТОГРАФІ «НОВОЇ ХВИЛІ» 1960-Х РОКІВ

Слесаренко А.В. (2022) INDIVIDUALIZATION OF TRAUMATIC EXPERIENCE: THE HOLOCAUST IN CZECH AND SLOVAK CINEMATOGRAPHY OF THE «NEW WAVE» OF THE 1960’S = ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ТРАВМАТИЧНОГО ДОСВІДУ: ГОЛОКОСТ У ЧЕСЬКОМУ ТА СЛОВАЦЬКОМУ КІНЕМАТОГРАФІ «НОВОЇ ХВИЛІ» 1960-Х РОКІВ. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, 2022 (Вип.59). с. 150-158.

[img]
Перегляд
Текст
Слесаренко А. ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ТРАВМАТИЧНОГО ДОСВІДУ.pdf

Завантажити (802kB) | Перегляд

Анотація

The work aim to analyze the coverage of the Holocaust in the works of Czech and Slovak filmmakers of the «new wave» of the 1960s. The research methodology is based on the principles of objectivity, historicism, systematicity and the use of general scientific rese arch methods. The method of collecting and analyzing information is visual analysis. Interpretation of the content of films and their ideas is used, the method of discourse analysis is used. The scientific novelty is that an attempt has been made to study the coverage of the Holocaust in the films of Czechoslovak directors of the 1960s in artistic, professional and social aspects. The number of public demonstrations and the number of spectators of the studied films in cinemas, TV broadcasts of pictures on Czech and Slovak television, presence and views on the YouTube video resource were analyzed.

Мета дослідження – проаналізувати висвітлення теми Голокосту у творчості чеських і словацьких словацьких кінорежисерів «нової хвилі» 1960-х років. Методологія дослідження ґрунтується на принципах об’єктивності, історизму, системності та використання загальнонаукових методів дослідження. Методом збору та аналізу інформації є візуальний аналіз. Використовується інтерпретація змісту кінокартин та їх ідей, застосовується метод дискурс-аналізу. Наукова новизна полягає у тому, що здійснено спробу дослідження висвітлення теми Голокосту у кінофільмах чехословацьких режисерів 1960-х років у мистецькому, фаховому та суспільному аспектах. Проаналізовано публічні демонстрації та показано кількість глядачів досліджуваних стрічок у кінотеатрах, телетрансляції картин Чеським і Словацьким телебаченням, присутність і перегляди на відеоресурсі YouTube.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Слесаренко А. Індивідуалізація травматичного досвіду: Голокост у чеському та словацькому кінематографі «нової хвилі» 1960-х років / А. Слесаренко // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Серія: Історичні науки. - 2022. - Вип. 59. - С. 150-158. - DOI 10.31909/26168774.2022-(59)-14
Ключові слова: чеський кінематограф, словацький кінематограф, Голокост, чехословацька «нова хвиля»
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 314 Демографія. Вивчення народонаселення
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт > 791 Масові розваги. Вистави. Виставки
9 Географія. Біографії. Історія > 94 Загальна історія
Підрозділи: Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра всесвітньої історії
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 28 Січ 2025 11:02
Останні зміни: 28 Січ 2025 16:30
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16461

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу