Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПОНЯТТЯ ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Совтис Н.М. (2022) ПОНЯТТЯ ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ. Педагогічний альманах, 2022 (Вип.51). с. 63-69.

[img]
Перегляд
Текст
ПОНЯТТЯ ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ....pdf

Завантажити (569kB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядається поняття етичної компетентності майбутніх учителів іноземної мови в освітньому процесі. На основі аналізу філософської та психолого-педагогічної літератури, сучасних концепцій уточнено поняття «компетентність» та «етична компетентність». Компетентність сприймається через призму особистих якостей, що задіюють пізнавальну та інтелектуальну діяльність особи в практичій діяльності; вона визначає рівень професіоналізму, готовність застосувати свої знання та навички. Етичну компетентність розлядають як інтегровану характеристику особистості, що представляє сукупність знань, умінь, навичок, мотиваційно-ціннісної орієнтації й особистісних якостей, що сприяють здійсненню професійної діяльності відповідно до норм та вимог професійної етики; як інтегровану характеристику особистості, що представляє сукупність знань, умінь, навичок, мотиваційно-ціннісної орієнтації і особистісних якостей, що сприяють здійсненню професійної діяльності відповідно до норм та вимог професійної етики. Головним завданням освітнього процесу є надання майбутнім фахівцям системи знань, умінь і навичок, що гарантують виконання ними своїх майбутніх функціональних обов’язків, а також забезпечення культурного і духовного розвитку особистості кожного студента, виховання молодих людей у дусі кращих загальнолюдських цінностей. Тому процеси навчання і виховання нероздільні, вони повинні бути послідовними і безперервними. Етична компетентність має істотне значення для правильної постановки цілей, завдань, вибір форм і методів навчання іноземної мови в освітньому процесі, допомагає відшукати правильну лінію в кожній унікальній ситуаційній діяльності. Недосконалість визначення поняття «етичної компетентності» майбутнього вчителя іноземної мови породжують етико-педагогічні помилки. Вони призводить до того, що майбутній педагог не може правильно обрати тактику своєї поведінки.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Совтис Н. Поняття етичної компетентності майбутніх учителів іноземної мови в освітньому процесі / Н. Совтис // Педагогічний альманах. – 2022. – Вип. 51. – С. 63–69. - DOI https://doi.org/10.37915/pa.vi51.351
Ключові слова: етика, компетентність, етична компетентність, освітній процес університету, університет, майбутні студенти
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української мови
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 29 Січ 2025 10:51
Останні зміни: 29 Січ 2025 10:55
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16501

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу