Мельничук Л.Ю. (2023) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАСТУПНОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи, 2023. с. 186-194.
|
Текст
Мельничук Л.Ю..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
Наступність дошкільної та початкової освіти забезпечує змістовий, двобічний зв’язок, що передбачає, з одного боку, спрямованість освітньої діяльності в закладі дошкільної освіти до вимог початкової освіти, а з іншого – урахування вчителем досягнутого старшими дошкільниками рівня розвитку, здобутих знань, набутих навичок і досвіду дітей.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Мельничук Л.Ю. Теоретичні засади забезпечення наступності дошкільної і початкової освіти / Л.Ю. Мельничук // Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи : електрон. зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. - Рівне : РДГУ, 2023. - С. 186-194. |
Ключові слова: | соціальний досвід, перехід від дошкілля до школи, наступність, дошкільники, молодші школярі. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 03 Лют 2025 05:17 |
Останні зміни: | 03 Лют 2025 05:17 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16612 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |