ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАСТУПНОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Мельничук Л.Ю. (2023) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАСТУПНОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи, 2023. pp. 186-194.

[img]
Preview
Text
Мельничук Л.Ю..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Наступність дошкільної та початкової освіти забезпечує змістовий, двобічний зв’язок, що передбачає, з одного боку, спрямованість освітньої діяльності в закладі дошкільної освіти до вимог початкової освіти, а з іншого – урахування вчителем досягнутого старшими дошкільниками рівня розвитку, здобутих знань, набутих навичок і досвіду дітей.

Item Type: Article
Additional Information: Мельничук Л.Ю. Теоретичні засади забезпечення наступності дошкільної і початкової освіти / Л.Ю. Мельничук // Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи : електрон. зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. - Рівне : РДГУ, 2023. - С. 186-194.
Uncontrolled Keywords: соціальний досвід, перехід від дошкілля до школи, наступність, дошкільники, молодші школярі.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Divisions: Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 03 Feb 2025 05:17
Last Modified: 03 Feb 2025 05:17
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16612

Actions (login required)

View Item View Item